Försöker bearbeta bloggsvacka

Fredagen = Prästholm nästa. Prommis och god mat på kvällen tog en joggingtur.

Lördagen = Pyssel på gården samt besök av Mam, Pap & farmor... Malin, Tobbe, Per. De blev äppelpaj och kortspel på kvällskvisten.

Söndagen = Krasslig som tusan. Huvudvärk, halsont, hängig, frossa...
 
Måndag = Solen skiner ut och pyssla på gården hela dagen med min älsk

Tisdag = In till city träffa Annika & Liam och dricka massa kaffe och äta lunch

Onsdag = Hemma, ska promma till Josefine och hälsa på. Älsk är borta! :(

Detta är min vad jag gjort lista över några dagar. Nu blir de nog att vara hemma och hänga. Danne är oftast hemma om dagarna så vi kanske kan pyssla på så krattning och sånt någon gång blir klar. PUST! Har blåsor i händerna för att vi krattat så. Fixat lite blommor vid bron och de blev superfint. Håller på att rita en bro ute nu ifall vi får för oss att göra om den.

Lillan kryper inte än. Jag tror hon kommer börja gå före för de är hennes roligaste sysselsättning. Hon kan sitta själv länge nu. SKÖNT! Då kan hon leka på ett annat sätt. När hon ligger på mage så åker hon mest bakåt.... =P
Hon har blivit så stor jag förstår inte vart tiden tog vägen....

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0