♥Skinande sol var dag!♥

Då var en helg till över. Och vår magsjuka är över!! =D Nu är vi friska och krya. Har varit en riktigt tung vecka och svårt att återhämta sig.
I helgen så har fredagen bestått av mys pys och Let´s Dance. Blev så glad när Laila och Magnus gick vidare. Dom förtjänade de bäst. Heja Heja!!!

I lördags hade jag lovat Danne att ha en trav dag. Så han åkte till prästholm och tippade trav och sen såg dom travet här. Jag slog en pling till mamma och pappa och dom skulle just åka till isvägen så jag hakade på. Vi gick från Södra hamn till Groselören och sen tillbaka... tog rundan runt gulzaudden och mot norra hamn sen tillbaka över stan till södra igen. Undra hur långt detta blev. Med all korvgrillning på ön så var vi ute i 2,5 timme. Så vi prommade säkert i två timmar. =D riktigt bra!!!
Idag ska vi och hälsa på i Prästholm, dom har inte fått se oss på så länge nu när alla vi varit sjuka. Ska bli kul nu när vädret är hel UNDERBART! Dom bor ju brevid vattnet så vi kanske tar en prommis på isen med vagnen.

IMORN BÄR DE IVÄG! Jag får min Ikea-resa! Mamma följer mig och Natalie dit. Oj vad shopping de ska bli har massor i presentkort! =D Då känns de som gratis. Hiiihii!
De ska bli en mysig dag med mamma och vi.... bara mysa.... äta och kaffe. Är så sjukt underbart att göra någongång då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0