Skatteverket, tjuvkika!

Skatteverket kräver snart deklaration av oss.. och Malin upptäckte att man kan tjuvkika om man får tillbaka några kronor eller ska betala. (de vi alla våndas för) Jag får äntligen tillbaka iår! Har gått plus minus noll nu förra året. De är så skönt att bara veta att jag inte behöver oroa mig för att öppna kuvertet när de kommer. =D

Igår trodde jag att jag skulle vara billös men hux flux stod bilen kvar så jag åkte in till Annika och hjälpte henne på G till Sundom. De är mycket att bära ner för alla dessa trappor. Helt sjukt jobbigt!! Vi käkade lunch från symfoni.. hämtade mat där innan jag kom till Annika. Vilken underbar personal... Hon såg nog att jag var stressad och satt med Natalie medans jag sprang som en yr höna för att samla ihop lite grönt åt oss. Öppnade dörrar och hämtade filten (som jag tappat utomhus) De var inte min tur dag igår.. allt gick inte som de ska. Parkeringar upptagna och ett evigt letande efter en shysst plats. Tillslut tog jag mig till Annika. De var skoj att inte bara sitta hemma och uggla en dag till.

Igår var jag med Josefine på Me & I / Blingo Party. OjOj, ville köpa allt!!! Men ekonomin tillåter inte de. Hittade två saker iaf till Natalie. (Hittade en så fin klänning till mig, men var inte värd att slösa 450:- till)



Natalie har blivit lite bättre att ty sig till Danne, igår gick de bättre än de två andra dagarna. SKÖNT!

Idag är vi hemma och gör inte så mycket, väntar på att solen ska visa sig. Och nu är de lunchdags för Lillan, majs & potatis dags!

kramis


Kommentarer
Postat av: Nina

jag hoppas att Lovis inte blir febrig och sur.. huh det är så skönt när hon är så glad jämt :)

jag ska på klädparty ikväll, har egentligen inte heller nå pengar men nånting har jag tänkt köpa iaf :)



vi måste ses nåt!! kram!

2009-03-31 @ 14:59:13
URL: http://girls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0