Fredagsflex i helgen

Men hallååj igen, nu är jag på blogg humör igen. =D Vad duktigt att få in alla dessa blogginlägg.


Fredag igen. Veckorna bara springer iväg och jag hinner inte allt jag tänker att jag ska göra. Men igår var jag, Natalie, Malin, Annika och Liam på stan. Käkade lunch på Proppfulla Mat & Prat, handlade lite grejer till hemmet och Natalie fick också några smågrejer. Vi hade riktigt kul och de blev mycket skratt och svammel. Så skönt att vara med Malin, hon tog Natalie så jag fick äta och en liten stund själv. =D Hon är guld värd!

Idag blir de helg och jag ska bjuda Vera & Carl på lunch här hemma. Vi har inte setts på hur länge som helst.... så de blir kul att ta igen lite. I helgen ska vi kanske ut och grilla (hoppas jag iaf) Malin undrade om vi skulle med och pimpla.. så någon uteaktivitet blir de nog men hoppas att de är lite varmare än -20 grader.



Ikväll ska jag och Danne äta marinerad rostbiff och potatis samt dricka lite rödvin. Mumma Mums!

Ha en bra helg alla, hoppas solen skiner hela helgen så vi får känna på lite vårväder. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0