dagen blev inte så kul som jag trodde

.... dagen blev inte så kul som jag trodde ...
vad gör jag för fel?
Förstår faktiskt ingenting mer...
När allt kan förändras på några få sekunder,
jag kan minsta något så fort.
Hur kommer de sig att jag måste gråta över något som jag inte rår för?
Allt kom som en smäll...
Gör så jävla ont.
Jag vill verkligen ha allt kvar... trotts att vi måste gå över eld och vatten för att de ska fungera.

Varför göra allt så komplicerat?
Kan vi inte bara vara vänner?
undrar...vad ska jag ta mig till?


Tvungen att skriva av mig lite när hjärtat värker.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Men vännen...det gör ont i mitt hjärta då jag läser det här. hoppas det blir bättre snart.

2009-03-30 @ 09:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0