efter många månader fick jag en sovmorgon.

Nattis sov till 07.30!!! =D  Helt otroligt skönt... hon har haft lite ont i magen sista dagarna så hon har inte sovit så där jättebra..vaknat och gråtit många gånger..
Nu sitter jag och Natalie uppe i soffan och inväntar frukost. Jag och gumman blir ju själv kväll så de blir väl en tjejkväll...
Barnen från kiruna med familj och Lena kommer i em. De flesta ska bada i poolen och hälsa på oss såklart. Sen kanske de håller mig lite sällskap här ikväll... =P

Nu längtar vi efter mormoroch morfar.... dom kommer hem söndag natt!! Jippi.


Vi har nu hundvakt åt Tinis... vi har upptäkt en knöl på henne som ska opereras bort den elfte juni... igår förstod jag att mest troligt så kommer inte min kära hund finns så länge till... hon är så layback.... sover äter och gör de hon måste. Jag känner inte igen henne.. (tårar)

Måste kila. Min dotter är hyper och vill leka. SÖTUNGEN!

XOXO IRICHA

Kommentarer
Postat av: Nina

ja säg det!! tvins kanske? finns ju ett par kanaler att välja mellan som visar det ;)

2009-06-06 @ 20:40:01
URL: http://girls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0