Bättringsvägen.

Nu känns de lite bättre. Idag 1vecka sjuk! Känns som jag varit sjuk i hundra år. Före förkylningen hade jag ju matförgiftning... suck. Att detta ska hålla i sig så.
Midsommar var toppen och grillning, crocket, risk och snacks med superbra sällskap! Lördagen, åkte till prästholm och hälsa på. Danne fiskade lite...solen kikade fram så vi grillade gooo mat och myste på. Nattis var superglad trotts hennes ögoninflamation.
Söndag.. pyssel ute på gården. V75. Natalies mormor & morfar kom förbi. Åt paj. och gungade ute i solen.
Idag är de måndag igen och jag och danne har skrivit värsta långa handlarlistan samt värsta långa ATT GÖRA listan... så nu ska vi beta av lite i veckan.
Ute efter en gräsklippare...en grym en som orkar på vår gård...Vet du av någon???

Tar en kaffekopp och snorar framför TV:n nu när gumman somnade om.
Inatt åt hon först klockan halv 6....JIPPI!!! Hoppas hon kommer fortsätta med de.. så vi får bättre natt sömn. Hennes inflamation är mycket bättre... så de löser sig nog med lillögat.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Nina

En trea på Bergviken :D

2009-06-25 @ 19:31:21
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja jag är lyckligt lottat, men bortskämd! vaknar hon sex tycker jag det är tidigt :S

men ett mål per natt är ju inte SÅ farligt iaf :)

2009-06-25 @ 21:39:14
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0