Ryggen felbelastad

Sjuklingen blev ju buren ganska mycket nu senaste dagarna och oj vad jag fick ryggvärk.. Allt kom smygande tillbaka... ajaj. Hoppas de går över.

Skjusade älsk in till stan så jag får ha bilen... ska in och handla grillmat sen innan han ska hem. Mums! Jag är så sugen på att tända grillen. =D

Lillan sover och jag tar lite kaffe

pratade med annika för någon dag sen... och oj vad jag saknar henne & lillgrabben. Vi hängde ju varje vecka annars... de är länge kvar innan vi ska ses.. och de blir nog efter sthlms-resan i juli....

19 dagar kvar till STHLM! längtar!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag (vi) längtar också som tusan!! Ska bli så kul!

Är så glad att vi bestämde att följa med!

2009-07-03 @ 17:53:03
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0