Förtvivlad!!

Så sjukt jobbig dag igår. Allt började halv elva... Natalie skulle äta, hon åt lite från ena sidan och sen kom en rejäl rap. Efter de så gav jag från andra sidan (som vanligt) och hon bara lekte och skrattade och värkade mätt.
Några timmar gick och de blev matdags igen... hon TOTAL vägrade! Hon skrek och skrek. Jag gick med henne så hon lugnade sig och försökte igen. Men ikke! De var helt omöjligt, tillslut somnade lilltösen av utmattning och sov en timme. Efter de försökte jag igen men de var omöjligt. Sofia, Micke & Alicia kom (tack o lov). Vi gjorde ersättning och prövade från flaska... Hur lugnt som helst, klunkade Natalie i sig hela flaskan. Vad har hänt!????

Samma visa vid kvällsmaten... de slutade med flaska och en totalnöjd bebis! Nattis somnade kl. sju och sov till halv ett då gav jag bröstet vilket funkade hur bra som helst. Sen vaknade hon halv sex och jag gav bröst igen. De gick superbra!
Men nu får vi se hur detta slutar.

Jag var helt slut igår av utmattning. Vilket gorm!

Dagen var mysig ändå, Alla vi badade pool och lagade käk och så hade dom köpt med smarrig kladdkaka också. Mums mums!!
Skönt att ha hjälp av Sofia! Tack tack.... (männen har ju inte ammat, så de var skönt att ha dig där du som förstår)

Här har ni skönheten.



Kommentarer
Postat av: Nina

så där var det för mig och lovis fast en vecka i streck så jag gav upp! men skönt att hon ammade sen igen natalie!



kom nu och hälsa på oss nånting :)

2009-01-26 @ 13:45:44
URL: http://girls.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad söt hon är! Måste komma förbi och träffa er snart:) Kram!

2009-01-26 @ 22:24:58
URL: http://nobbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0