2009

Är sämst på att uppdatera! FÖRLÅT

Året har börjat superbra, förutom lite förkylning eller vad de nu är jag har. Snuvig, lite ont i huvudet och känner mig febrig.. men ingen feber än. =P
Danne har kammat hem klirr i kassan på trav & poker så imorn bär de av till Ikea och inhandla våra efterlängtade garderober! =D

Nu har jag sövt lillan. (äntligen) Vi försöker få henne i säng i någolunda tid så vi får våran gemensamma tid också. =D

Julen var mysig och lugn. Nattis fick hundrafemtioelva paket. Och vi fick några för tankens skull. Men de är så de ska vara. Nyår firades med Malin, Tobbe, Annika, Seb och Lille Liam. God mat och lite sällskapsspel gjorde kvällen minnesvärd. Och för att inte tala om Annikas nyår (stackas anki drabbades av magsjuka) Men hoppas du har återhämtat dig nu.

Nu ska jag hoppa i säng i tid för ska upp i ottan imorn.

Uppdaterar bättre här någon dag. Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0