hjärtat i halsgropen

Vår dotter... Vår klättermaja.. och busfröken.

Idag hände en olycka men som gick BRA! Pust!!
Natalie klättrar upp och ställer sig överallt.. man hinner knappt med och störtkrukan har hon ju fått. Men såklart så gör hon illa sig när hon inte har på mössan också.
Idag ställde hon sig upp vid hallbordet men hon hann inte så långt för jag ropade NEJ... Danne tittade dit och vi såg i slowmotion hur bordslampan ramlde ner på hennes panna och sprack. Glas överallt!!! Danne kastade sig dit och ryckte bort henne innan jag ens hann röra mig...
Hon klarade sig med en skärstår i pannan och ett på kinden... ett litet blåöga också. Hon och jag grät ikapp.. hela familjen vart så rädd. Tur att alla handlade så snabbt att hon inte kom till mer skada. Men nu mår hon prima igen!!
Vår lilla sötnos.
Älskar dig och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

tur att allt gick bra!

2009-08-20 @ 09:11:12
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Fy vad hemskt! =(

Men vilken tur att det gick bra ändå!!! =)



Calle har oxå gjort sina "vurpor", men har än så länge inte lyckast dra ner ngt över sig! pust

Men det blir ju så där nu när de små är i farten på eget bevåg...hihi...

Kramis på er!

2009-08-20 @ 10:22:51
Postat av: iricha

Vi pustar också ut. Änglavakt.

2009-08-20 @ 14:41:15
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0