Vaken före tuppen..

Jepp LÖRDAGEN vaknade lillan kl 05.00.... ojoj! Hon låg och surrade i sängen till 06.00 sen gick Danne upp med henne och jag vilade en timme till men hon blev ledsen men var trött men hade lite ro att somna.
Jag orkade inte mer. Tog på mig ytterplagg och greppade hela familjen (Jag, Natalie, Danne och Tyra) för en prommis kl halv åtta. =P Vi var ute och gick i 5km.... skönt men oj så trött vi var på kvällen. Somnade som en stock efter tio. Jag och Danne fastnade i tvåmans Wist och jag kammade hem 2 segrar! Vi myste och drack en öl.... Så skönt med egen tid.

Nu är jag vaken med lillan sen 06.00
Ibland vill man bara sova till 09.00 iaf... ska nog ropa hit mormor eller nåt... =P
Idag ska vi ett-årskalas.... Alicia har blivit så stor att nu är de hennes ett-årskalas!! Ojoj.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi hade tänkt sova där också :) Så vi syns senare! :) Kramis

2009-04-24 @ 06:49:47
URL: http://chaarin.blogg.se/
Postat av: Nina

nä det funkar inte heller , har provat microfiberduk tidigare. tror det är att för att jag har sol hela dagarna syns varenda liten prick.. jaja nu har jag gett upp :) ha så kul ikväll :)

2009-04-24 @ 10:26:08
URL: http://girls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0