Packning..Check!

Yes, nu har jag packat allt från ytterplagg till blöjor. De bär iväg över påsk till prästholm & kronan. Skoter, mat, grillning, vin och gott sällskap!
Under dessa påskdagar lär ju min bloggning upphöra. Kanske slänger in ett inlägg om jag hinner.



Annars vill vi alla i familjen önska en trevlig PÅSK!!







Igår så var vi i stan hela dagen. Köpte lite smågrejjer till min karl, pappa & Natalie. De var jättemysigt att mamma tagit en ledig dag och var med oss. Annika & Liam mötte oss på stan och tog en lunch och strosade en stund. Sen åkte jag och mamma till Ö&B och inhandlade godis och brun utan sol DOVE. Billigt och bra!
Sen IcaMaxi och fick oss lite käk.
Påvägen hem så hämtade vi upp pappa Danne och så åkte hela familjen hem till Persön.

Snart så slutar Danne och då blir de raka spåret till P-holm.
Ha de fint allihopa, måste kila och ta hand om sessan...
kramiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0