Slut med energin.

Sovit till nu, helt sjukt länge! Jag som alltid är uppe med tuppen.

Igår var jag till Alicia & Sofia.. vi prommenerade ner till vattnet på Tuna, surrade och alicia sov.. Helt plötsligt vaknade hon och skrek... vi förstod ingenting. Men när Sofia plockade upp henne flög en geting ut ur vagnen. Alicia hade nog blivit biten! Vi drog av mössa, overoll, började klä av henne kläderna men vi såg inget.... efter några sekunder (vi var lite hispiga men alicia var lugn) såg vi att de blossade upp en röd fläck på kinden med ett bett i. Vad gör man????? Vi tog vårt pick och pack och började vår hemväg medans sofia ringde till hennes mamma efter råd. De blev ett besök på vårdcentralen... men alicia som då svammlade på, skrattade och lekte tycktes inte alls påverkas. =P Alicia med sina hispiga mamma och snurriga Erica begav sig hem med kladdkaka och grädde...
Kaos dagen kan vi nu skratta åt men man blir så rädd när en sån liten bebis blir biten. Jag som mamma hade nog haft svårt att behålla lugnet. Vi avslutade dagen hemma hos dom med gott fika och mys.

Alicia är på gång mot Tyra (dannes vovve) dom tyckte jättemycket om varann, Tyra slickade bara på Alicia när hon kom nära..



Tänkte jag skulle visa magen min nu också i vecka 37 som jag är. Jag tycker inte den växer men alla tycker att jag blivit större och större.



Nu ska jag kila till duschen och gör mig lite fin. (för min prins) annars blir de nog och vara hemma idag, göra smörgåstårta till mig och älsk.... <3

Kramisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0