Besök hela dagen! :D

Oj vad besök jag har haft idag. Först kom Vera på förmiddagen, fick en supersöt Bii mössa av henne. Förstår dock inte hur hon vågade sätta sig i bilen samma dag som hon är beräknad. (Men allt gick ju bra) ...vi får se när hennes calle har tänkt komma.
Sen vid fyratiden kom Malin & Nobban med värsta bakelserna. Oj vad jag fikade igår jag var så mätt att jag orkade inte röra mig. Sen fick jag (eller vår lille krabat) en present av Malin & Tobbe. Superfint påslakan med små biin på och en sööt heffaklump. Bebisen har ju inte ens kommit än men ändå kommer massa presenter. Ojoj. Alla kommer skämma bort den lille så.

Igår fick jag sånna värkar igen. Malin sa: De såg ut som om du fick en kniv i magen. (och de känns precis så) När dom åkte la jag mig i soffan och då avtog dom. Nu blir jag lite rädd varje gång. Jag kommer nog inte våga inse att de börjar när de väl börjar.

Kunde inte sova idag heller... så sitter vid dumburken igen. Får se vad jag hittar på idag. Jag kan nog inte bara sitta hemma... =P
Tack för allt fint igår!!

Kramiss

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack. Nu är det inte länge kvar den lilla kommer ut. Nervös? =)

2008-10-22 @ 08:43:06
URL: http://zpray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0