5 dagar till BF

Nu är de närmare än någonsin! Sitter hemma här och har pysslat lite med allt möjligt. Försöker hitta lite BB musik att ta med. Svårt att hitta bra musik som inte är dunkadunka och inte för trista. Men försöker få ihop något iaf. Jag hoppas inte jag behöver gå över två veckor iaf. Allt är bättre än de.

Igår kände jag mig lite mer säker med lilla Liam. Jag vågade röra mig och inte bara sitta blickstilla. Hihi. Nu längtar både jag och min älskling Danne efter vårat lilla Bii så mycket.
Ikväll så kan vi nog börja använda våran efterlängtade toalett. Ska bli så skönt att slippa springa upp mitt i natten varje natt flera gånger. Jag ska fota när allt är på plats och lägga ut lite bilder så ni får se.

Annars händer inte så mycket idag. Har en skön hemmadag... måste åka upp på statoil och inhandla mjölk.

Ha de bäst allihopa.

(Daniel du är den underbaraste, är så glad att de blev du och jag. Som två pusselbitar föll vi bara ihop. =) )

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tänker på dig varje dag, nu är det en dag mindre tills Erica blir en mamma... Helt galet. Jag önskar dig tusen gånger tusen lycka till.



Musikförslag: Lullaby med Dixie chicks. Vet in om du har hört den, den handlar om bandmedlemmarnas barn. Sandra och Patrik spelade den på Viggos dop, den är så himla fin.



Kram!

2008-10-30 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0