-Tossig-

Blir lite tossig att sitta hemma. Igår bakade jag 83 bullar IGEN.
Vi har haft så mycket främmande så nu var de snart tomt igen..
De kanske finns kvar någon enstaka till efter bebisen kommer,
eller så får ni bara en slät kopp kaffe =P Sen strök jag gardiner till
vardagsrummet och lite påslakan till Biet. Mamma & Pappa kom
efter jobbet och käkade mat sen hakade jag på till huset och hjälpte
mamma lite med städning. Vi tar lite varje dag så är de ju snart
klart!! När jag kom hem gick jag ner till ena lägenheten här där
vi håller på att göra klart för inflyttning. Danne & jag höll på till tio
sen var vi båda totalt orkeslösa så de blev sängen på momangen!

Under dagen igår fick jag sammandragningar som jag inte haft förr.. nu
blir de allt starkare och känns ända ner till "skönheten". =P Jag känner mig
helt redo inför förlossningen de är bara lite praktiska saker jag skulle vilja
ha klart här hemma först. De jag oroar mig att jag ska glömma i all stress när de börjar
komma igång är andningen. Den är nog A.O för att allt ska gå hyfsat bra.
Vår lilla bebis i magen lever livet. Den kickar och rör sig, ibland undrar jag
om den någonsin sover? Men de börjar bli riktigt trångt så den trycker i huden
så ibland känns de som om de ska komma en bebis ut genom huden.

Blir nog kanske hemma idag också, funderade först att ta bussen in men
jag vet inte riktigt vilket ärende jag hade... =D Vi får se.Ska kanske hänga
upp nya gardiner idag samt städa lite.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack så mycket =) Är som kul att pyssla på litegrann. Vi la ju inte så mycket energi på några stora renoveringsprojekt och då hinner man med lite pyssel istället =)

Jag ska försöka ta mig dit på ett besök någon gång, så jag får se hur ni har det och träffa det lilla busfröet du har i magen. Kram.

2008-10-03 @ 09:23:16
URL: http://zpray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0