Kalasandet är över, pust!

Oj, oj, obeskrivligt skönt är detta! Trodde aldrig veckan skulle vara över, den är faktiskt den längsta under detta år iaf. Mycket som händer vecka nio, jag är helt totalt färdig i huvudet just nu. Kan inte tänka, ligger här i sängen och pustar ut med att få skriva av mig lite granna.

Födelsedagar om vart annat, jobb inbakad i vardagen blandat med handling inför stora festen och alla kalas, hinna med några vänner och höra på allt som händer runt omkring, mina föräldrar har gjort en värdering på huset så dom ska nog sälja så fort dom hittar en egen lya, shoppa presenter, hinna med sova gör man ju nästan aldrig.... å så lilla nyheten som snart ska berättas... =P Jaaaa, pust! Nog har de varit hektiskt allt, men jag hoppas nästa vecka blir lugnare.... Längtar också jättemycket tills jag o prinsen ska till Hemavan med Malin & Tobbe. De ska bli så otroligt avkopplande!!! Vi ska bara mysa i backen, grilla korv och ta sköna promenader i skogen & solen!

Idag fick jag vara med o mysa på stan med två pärlor.... Malin & Nobban..... underbart att komma ifrån en sjukt bakis Danne och bara snacka "tjejsnack", äta äppelkaka & dricka en gigantisk tekopp. Mumma! Vi gick en sväng på stan och kikade på bokrean och lite småkläder...
Sen när jag kom hem var jag rätt så trött, höll på somna i sängen medans jag läste en ny tidning, men då ringde de på dörrklockan och där stod flyttnissarna! =P Vera & Johan som ville komma och gratta oss, Superfina presenter. Vi käkade bullar och surrade om allt mellan himmel och jord.

Nu ska jag luta mig tillbaka, henke skulle ringa så vi ska surra lite skit i telefonen. Jag känner på mig att drömmarnas värld inte är långt borta. Hoppas de blir en lugn natt med underbara drömmar!!! =D

Natti Natta!

Kommentarer
Postat av: Skvallerblaskan

Hej. Gjorde du något pinsamt på krogen i helgen? Eller har dina kompisar skämt ut sig? Vi vill upplysa dig om Luleås nya skvallerblogg. Kika gärna in och lämna en kommentar eller maila oss om nytt fräscht skvaller som du känner till. Puss & Kram!

2008-03-03 @ 14:50:41
URL: http://skvallerblaskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0