Ledig mitt...

Ledig mitt i veckan
Sen blir de jobb fram till nästan fredag, kommer nog bli rätt så tungt. Men ska försöka stå ut.

Ibland undrar jag vad folk tänker på, eller tänker inte alls. Nu när jag blivit gravid så orkar jag absolut inte lika mycket som förr. Egentligen ska man vila minst en gång per dag också men när tusan ska jag hinna de. Många har ingen förståelse över detta. (Lite trist att man får skuldkänslor för att tacka nej till jobb) Jag ville inte jobba 13 dagar i sträck så är de bara! Känner mig egoistisk för jag älskar att ställa upp och röjja runt överallt om dagarna men nu kan jag inte. Tyvärr! Förstå!! Jag tänker skita i vad dom säger. Jag måste tänka på mig själv (Lite själv terapi)

Midsommar
var underbart skönt. Alla hjälptes åt & laga mat. Vi grillade och åt som hästar!! William och Lova var där. Supermysigt att bara få vara runt barnen och slappa.
Lovade dom på midsommar att dom skulle få komma och bada hos oss i poolen på tisdagen efter. Dom blev jätteglada!! Så igår var vi och plaskade 4 barn och 3 vuxna! Oj oj vilket liv, var helt slut efteråt. Idag har jag träningsvärk i benen.

Idag är jag ledig och jag ska in och mysa på lunchen med Anki. Ska bli kul att ses de börjar bli ett tag sen nu.

Nu ska jag gå in o pejja lite bills, löning idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0