Ut i solen! Jippi!!

ÄNTLIGEN!!!
En soldag i Luleå!
Någon läste mina tankar...
Idag ska jag & Vera till någon skön plats & fläka ut våra magar i solen! =D
Ta med lite lunch och fika och mysa ner. JAA så kul!

Senare idag ska jag till sjukgymnast och sen på jobb vid tre-tiden. Men jag hinner ju med endel iaf idag.

Hos MVC gick de super fick lyssna på Biets hjärta nu. De lät som bara den! Ett högt men jättebra hjärtljud, man kunde också höra sparkar och min puls. Helt otroligt vad dom kan visa idag! Danne var ganska så facinerad tror jag nog. =P

Nej inte slöa mera idag, ut i solen!!! =D

Pusspuss

Ha en strålande dag!

Kommentarer
Postat av: Cammi

Jag är i ca v17-18 får veta exakt på torsdag när jag ska på ultraljud..=)

2008-06-17 @ 10:59:55
Postat av: Erica

ÅÅH! Gud vad skoj! Lycka till.. De är helt underbart att få gå på UL. Helt otroligt vad dom kan visa. :D

2008-06-18 @ 07:20:43
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0