Svårt att sova..

Igår var min darling hos en kompis under kvällen, dom skulle spela någon turnering så jag visste att de blir riktigt sent. Kommer dom långt så kanske tom. under morgondagen.. =P DANNE är världens underbaraste.... men i mitt huvud sitter de gamla fortfarande kvar. När man har blivit lämnad på kvällen och ingen kommer hem till mig. De är hopplöst jobbigt, varje gång försöker jag skaka bort de men de går inte, jag undrar om jag någonsin kommer komma över alla dessa missöden i mitt liv. Kl. 02.00 kommer min darling och kryper ner brevid mig....han kom hem till sin ängel trotts att alla stannade. Han är de bästa som hänt mig och han behandlar en kvinna som man ska. Varje gång överaskar han mig.... Såra inte era partners med vilja. Blir så ledsen när jag tänker på hur jag kunde låta allt gå såå jävla långt.

Älskar dig baby!!! <3

Du kommer bli världens underbaraste pappa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så glad för din skull... jag vet att det varit tungt tidigare, skönt med en kille som är som han ska vara... kram Katta

2008-07-28 @ 13:29:06
Postat av: Nobban

jo de kan hända jag hänger på då. Måste bara kolla lite med Erik först. Tror de va middag med hans jobb på torsdag, och även om jag nu inte ska dit, lär jag säkerligen få agera chaffis:)

2008-07-29 @ 01:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0