Solat & badat!

Idag blev de sol och bad. Fast jag doppade bara fötterna. Var så jättekallt i vattnet. De var jag, Charin & hennes marcus (3år). De byggdes sandslott och vulkaner och bakades chokladkaka i sanden.

Nyss var jag & Tyris på prommis runt byn. Men lite småtrist att hon hänger mig baki hälarna den lilla överviktiga damen. Blev lite orolig i slutet att hon skulle orka med sista biten men de gick iaf.
Efter de drack vi tonvis med vatten och nu har jag slagit mig ner i soffan...

Nu väntar jag på att min karl ska komma hem så jag får frisera honom och sen ska jag hoppa ner till poolhuset och ta mig en kall dusch.

Ha de fint!!! Kramar

Kommentarer
Postat av: Nobban

Jo, de brukar ju vara rätt kul att träffa alla man aldrig annars träffar. Men vi var dit idag på dagen och gick igenom, och jag tappade helt lusten för att fara dit på kvällen. Så nu har vi istället bokat in grillning, fiske och några cider här med några kompisar. känns mycket bättre! Får se om det kanske blir någon dag på lulekalaset istället. Skönt att få komma bort en sväng, hur länge blir ni där?

2008-07-26 @ 01:26:14
URL: http://nobbans.blogg.se/
Postat av: Nina

Kul att ses häromdan :) vet du gustav har en bror som heter charin :)

2008-07-30 @ 20:21:02
URL: http://girls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0