Lulekalaset ikväll!

Oj, natten var tung. Har haft en jobbig natt, de började med ett sendrag i vänster vad. AAAJJ! Jag bara skrek rakt ut.... Sen har de varit varmt och kallt om vartannat. Efter sendraget kom en sjuk värk i ljumsken typ under magen... AAAJJ! Jag skrek igen. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen under just denna stund...

Klockan ringde halv åtta... Fy för att stiga upp.... Första dagen jag vill sova ut så får jag inte de. Suck!! På väg till sjukgymnasten!

Ikväll bär de av till Lulekalaset. Vi kommer nog styra upp ett gäng och hänga på kalaset. Se någon kul artist, titta på folk, äta en bit och bara ha trevligt! VI SES DÄR??

Nu måste jag åka till stan trotts alla odds mot mig. =(

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0