Ensam ikväll.

Yepp! Jag och Biet är ensam ikväll.
Grabbarna ska ner o poolhuset och spela poker under natta samt blir de nog för dom att dra på BBB. Så jag är rätt så trött ska mysa ner under täcket med magen och bara kolla film.
Ring gärna och surra ikväll, skulle vara kul. Helt ärligt känns de lite trist nu när
de är sommar och varmt (äntligen kom solen ikväll) att inte kunna åka ut på samma
sätt. Alkoholen längtar jag inte efter bara sällskapet man alltid hade. Fick jag bestämma så
skulle Danne och jag bara mysa hemma. Men jag fattar att han vill hitta på något med grabbarna
under semestern. De var ju en månad sen sist han festade och stannade hemma istället för att åka ut. Jag ska inte klaga! =P

Jag har varit till Ikea igår, köpte en massa baby saker. Så nu fick jag stryka massa från min lista.
De är så mycket man behöver så jag vet inte hur jag ska komma ihåg allt.
Varje dag kommer någon med något nytt som är bra att ha. Men man får solla bort lite
som vi tycker är onödigt. Jag köpte: Badbalja, påslakan, täcke, speldosa, babyfilt, tvättlappar och förvaringslådor.

En annan sak som är på G. Renoveringen!! Vi har inget golv i hall eller någon toalett på nedre plan. Allt
är utrivet. Så nu trampar vi i sand. Men men de gör inget för snart blir de ju supernice. =D

Ha en bra kväll allihopa!!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Nobban

Hej!

Hur är det med dig? Magen växer förstår jag=)

Är du tillbaka på jobbet eller är du sjukskriven ännu? eller kanske semester?

Jag går på semester nu på torsdag, så då kanske vi kan träffas nån dag framöver?



Kram!

2008-07-15 @ 10:26:16
URL: http://nobbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0