Nu kanske jag kommer igång..

Nu har jag bestämt mig att jag kanske ska stata en blogg, de tar ett tag innan man kommer in i de men jag tror nog jag fastnar så småning om.

Ända sen Maj 2007 när jag skrev sist tills nu har jag o daniel nu varit med varann, den tjugonde februari blir de 10 månader! =P
Tiden bara rullar iväg, jag har blitt byabo här ute i persön. Jag o Danne har fått de hur mysigt som helst.

Solen skiner idag och de gör nästan allt! Mitt leende bara skiner, och vårkänslor kommer...trots 25sekund meter! =)
Min karl är hemma sjuk, så jag har lagt frukost o lunch på sängen åt honom (bortskämd) Men jag kan inte låta bli... vet att han skulle göra desamma. Klockan slår snart tre och de blir dags att hoppa i jysk-skjortan. =P sexigt värre! Ha, ha.. vill som inte åka hemifrån idag, de är så mysigt att få vara hemma tillsammans för en gångs skull trotts hostan o den irriterande snuvan. image1

Nåja, ett litet inlägg iaf. CU förhoppningsvis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0