Friskare!

Jag har stått ut hela helgen att jobba trotts att jag varit sjuk. (de var inte så många timmar) =P

Igår vaknade jag tidigt och chansade på att Malin också hade hört tuppen gala. Och de hade hon! Vi var på stan innan alla galler drogs upp och som vanligt blev de en god sandwich på Mat & Prat, vi surrade om samtalsämnet vi båda älskar....*tss*
Träffade en snabbis Anki igår också och OJ hennes mage syns nu... en liten bebis! De ska bli så himla skoj när den dyker ut! =D

Idag är de jobb som gäller men först är de lite upp röjning här hemma som gäller. De är lite smått stökigt trotts att vi bara är två, jag fattar inte vad vi gör. Måste ha lite städat för imorgon kommer Nettan hit och ska visa upp Ori Flame eller vad de nu heter??! Så vi blir ett stort tjejgäng som ska mysa o fika. Alla är välkomna! =)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0