Julen är här!! (snart)



SNYGGING

Nu är granen på plats, lyckades klä den igår när lillan sov lite omvartannat. Hon har börjat ta tutten nu så när hon vaknar och är ledsen efter 10 min så stoppade jag in nappen och hon fortsatte sova. SKÖNT! Kändes som om jag ändå hann göra massor. De är riktigt skönt att ha hemma dagar och pyssla på. Har fixat julskinkan idag och handlat lite inför helgen. Tösen skrattar nu bara mer och mer och de är så himla kul när allt händer här. Hon utvecklas för varje dag.

I måndags lämnade vi tösen hos mommo och moffa i 3h. Hur skönt som helst att göra stan själva och avsluta alla julklappsköp. Tydligen så hamnade vi i tidningen den kvällen också. Vi hade parkerat våra bilar på Robertsvik där Danne jobbar med bygget. När vi promenerade tillbaka stod en man och fotade, vi tänkte inte mera på de men fick höra sen att vi hade hamnat med på bilden i torsdagens NSD. OPS! Linslusar som vi är.

I tisdags var jag in med Vera och Calle för att handla Dannes klapp. De gick ju som de gick. Våran lilla tös har ju temprament som heter duga. När hon vill något då ska de hända på momangen. Så medans jag svettades floder i butikerna kunde Vera bara lunka på med sin sovande prins. =D De slutade med rask prommis till bilen och hem till Vera för att lugna lilltjejen. De är skönare att bara vara hemma hos någon. De blir lite lugnare. Nu har jag övat tutte på henne här hemma och hon älskar den. Suger på den som om hon inte gjort annat. =D Så då har jag en liten tröst till henne när hon blir onöjd på stan och så...

En dag kvar för darling. Sen blir han ledig till 6 januari... SÅÅ SKÖNT! Nu kan vi vara alla tre, få lite mera gjort här hemma och bara mysa framför granen och lite tända ljus.

Ska kanske ta och baka en kaka idag.
Ha en underbar JUL alla. (vet inte om jag hinenr skriva mera)!!!

Kramkramkram

PS. Micke kommer hem imorn, Oj så fort allt gick. DS,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0