Våren är på gång!

Kan detta vara de bästa?! Solen skiner!! De är så sjukt underbart, den ger så mycket energi! Jag orkar så mycket mera & känner mig extra nykär i min prins! =D
Trotts att jag jobbar idag så känns de som om jag svävar på rosa moln fram & tillbaka här hemma. Allt i livet blir så mycket lättare, solen borde alltid skina över Luleå. Nu de senaste dagarna har jag orkat vara vaken till efter kl 22.00... De var inte igår de hände. De känns rätt så skönt att vara lite social igen med min karl som har fått stå ut med en gnällande halvfet gravid tjej. =P De är så livet är.

Nu den 20 april firar jag och Danne 1 år. Vi ska ut och äta på waldorf och sen gå på bio. Sötnosen gav mig chansen och välja film....så de blev en romantisk komedi. Ska bli riktigt skoj att göra något bara jag & han. =)

Längtar tills imorn! Nästan så att de pirrar i magen. Jag & min lover Malin ska ses! (Eller ja Tobbe & Danne får vara med också) De blir tacokväll hos oss med lite sällskapsspel under kvällen. Vi har inte lyckats ses på SÅÅÅ länge. Saknar hon massor! Har massa tjejsnack att ta igen.

Sen så känner jag mig totalt nere över stan! Helt sjukt vad lite utbud de finns på marknaden här i Luleå. Jag & Vera gick på stan i måndags och jag ville hitta en tröja som satt fint. Under hela dagen fann jag inte en endaste. Så himla trist! Antingen sitter allt som ett korvskin och jag ser bara allmänt konstig ut eller så finns de tröjor som min mormor tycker är asläckra! =( Fy vad lite för oss blivande unga mammor. Modet är ju som okey, men saker och ting gör att man bara ser större ut. Och tajta tröjor är korta och en omöjlighet att se minsta normal ut i.
Ska jag måste flyga till STHLM över dagen eller vad är de som händer?

Nåja, jag går in i magiska veckan idag....12! Så nu håller jag bara tummarna att allt går vägen den svåra tiden iaf. =D Så jag kan pusta ut sen.

Chip & hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0