Sthlm nästa!

Jo, jag har faktiskt tagit steget!
Imorn åker jag med 10-flyget till arlanda där min kusin hämtar mig. Helt sjukt tokigt!! Bokade imorse och jag ska åka imorn överdagen! =D Ska bli riktigt skojjigt. Hon har två småbarn, Elsa snart 5 månader och noa drygt 2 år, världens mysigaste barn. Jag längtar tills jag kommer dit.

Vi ska dra en shoppingtrip till någon trevlig galleria och sen får vi se... åker hem sent på kvällen så jag hinner vara en bra stund. =D

Helgen har varit både tung och underbar på samma gång.. Jag har jobbat och lördagen funkade ingenting kändes de som. Jätte trist.. de har varit mycket folk så jag tycker synd om kunderna som har lidit. Vi måste nog bemannas lite mer folk på helgerna nu när sommaren drar igång. Alla köper ju sommarmöbler.

Annars har Malin & Tobbe hälsat på i fredags, vi bjöd på tacos och spelade sällskapsspel under kvällen. Lördagen gick jag och Danne ut på fin restaurang och firade vår ett årsdag! Jättemysigt! Senare under kvällen hyrde vi film och myste hemma i soffan hela kvällen.
Idag har vi varit till Dannes bror som fyllde 25 år, fikat massa gott hembak! Mums.

Nu ska jag packa handväskan för morgondagen. =P Hihi...

Ha en underbar vecka.

Ps. nu är jag i vecka 12 dag 3.... åååhhh snart över Ds.

Kommentarer
Postat av: Maria

Heej Erika! Tänkte att jag skulle lämna ett spår här i bloggen när jag hittat hit.:)Ett stort GRATTIS vill jag oxå säga till er såklart. Hoppas allt är fint. Kram!

2008-04-21 @ 08:14:36
URL: http://mariiias.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja jag var faktiskt på Jysk i lördags :) Men jag såg inte dig där?! Vi var en snabb sväng till luleå för att kolla på byggmaterial och möbler.

2008-04-21 @ 08:54:08
Postat av: Lena

Ja, jag gick rätt snabbt in och ut. Hade lite bråttom :) Du skulle ha ropat på mig ;) Såg att det var mkt folk, överallt, trodde folk skulle ha slut pengar sådär helgen innan löning.

2008-04-22 @ 07:59:37
URL: http://zpray.blogg.se
Postat av: Lena

Ja, jag gick rätt snabbt in och ut. Hade lite bråttom :) Du skulle ha ropat på mig ;) Såg att det var mkt folk, överallt, trodde folk skulle ha slut pengar sådär helgen innan löning.

2008-04-22 @ 08:00:09
URL: http://zpray.blogg.se
Postat av: Annika

Det var väldigt roligt att se dig. Trots att det var kort. Men underbart är kort ibland ;)

Ta hand om dig.
Kram-kram.

2008-04-22 @ 11:16:58
Postat av: Lena

Synd att där var så mkt folk, annars hade vi hunnit snacka lite :) Ni ska inte mot kalix något snart då?

2008-04-24 @ 07:57:10
URL: http://zpray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0