Måndag igen!

Helgen gick rätt så fort, trotts att Danne inte var hemma fredag till lördag. Men jag höll mig sysselsatt!
Fredagen gick jag en sväng på stan med Henke, fikade, surrade och hade allmänt trevligt bara. Senare på eftermiddagen kom Veronica och Johan till stan och vi strosade och shoppade lite kläder. För en gång skull hittade jag lite som passade, jag lär mig nu hur jag ska leta. Vi gick ut och käkade på Korsika på kvällen...sen hängde dom med till Persön (JIPPI) och kollade film. De var skönt att ha lite sällskap på kvällen inför den stora natten...själv! =P

Lördagen arbetade jag som vanligt...Efter fyra åkte jag till min plutt Malin och surrade av mig lite till...som man aldrig får nog av. Hihi!! Vi käkade pizza och blev så proppmätt.....att de snart var dags att åka hem till huset och invänta mannen. Ååååh, de var sååå skönt när han kom hem, trotts att han var lite onykter så myste jag ner vid hans sida. (Jag brukar vara så känslig mot fyllelukt o sånt nu) Men lördagkväll gjorde de inget. =D

Jag är fortfarande krasslig av min förkylning. Ont i huvudet hela söndagen... idag känns de lite bättre. Ska sitta och uggla här ett tag. Men måste verkligen åka och köpa några saker till bilen som ska fixas. Så passar jag på att ta en fika med Anki.

Imorse ringde jag till sunderbyn... Nu är de klart för ultraljud! 30/5 blir de!!!! LÄNGTAR!

Nu måste jag kanske kila o slå på en maskin med tvätt..... så trist!
....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0