NU ÄR DE DAGS!!

Nej nu är de dags!!

Tänker nystarta med att blogga igen.
Händer så mycket med allt så kände bara att nu är de dags.

Vi väntar vårt andra barn nu och jag är redan i vecka 25. De har gått sjukt fort och de har varit jätteskoj att kunna läsa hur allt var när Natalie var i magen. Dessa två graviditeter är helt olika..

Denna har jag mått sjukt illa från start och ibland fortfarande. Ryggen har hållt längre och vikten har jag kunnat hålla tillbaka längre med mycket prommisar.

Vi har varit på ultaljud i vecka 19 och allt verkade bra, och dom gissade på att de skulle bli en grabb. Nu är inget helt säkert men han fotade en bild på lilla könet också.. Nog hade de varit skoj med en av varje men bara den lilla är frisk o kry så blir vi glada. :)
Ska på ett till UL i vecka 32 pga. Föreliggande moderkaka, han var osäker på det så vi tar de säkra före de osäkra och kollar läget med den. De känns lite lyx att få se lilla pyret en gång till.

 I helgen har vi bara varit hemma för jag har jobbat. Vi fick en liten mini lördag i fredag när vi alla var lediga. Vi spenderade dagen ute med snögubbebygg och festmiddag tillsammans. Supermys. Tyvärr somnar jag ofta före nio men vi hade ju hela dagen tillsammans. :D

Ikväll blev de goo taco middag som mamma o pappa lagat när jag kom från jobbet. Och sen en kvällprom med Nina som vanligt. Gick bara lillan rundan nu när de var -17 ute. Tyra var som en tok och fick släpa mig fram ibörjan. Hon älskar verkligen att gå ut med oss!!

 Ska försöka få upp någon magbild imorn.. (skäms lite när jag inte fotat magen än)

Hoppas jag har någon kvar som vill läsa bloggen.

 

XOXO


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej vad kul att du har börjat med bloggen igen. Vad bra för tyra att få komma ut och gå, vikten kommer nog att gå ner för henne. Och det är ju bra för Tyra. Ja få se om det är en kille i magen. Men som du skriver bara de är friska så spelar det ingen roll vad det blir.

2011-01-31 @ 01:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0