VC+ME= sant

Jaha då har jag varit på VC fredag, måndag, tisdag och nu blir de ytterligare en dag till, onsdag! Dom måste ta om ett prov som visade lite lågt. Järnet var de bara bra med så nu är de köldkörtlen (eller hur de nu stavas) som dom ska ta ett till prov på. Less jag är på dom och hur less ska dom inte vara på mig!

Vilade idag på dagen men då blir jag så trött att jag inte ens vill vakna. Bara blunda och sova vidare. Tur att jag har Natalie att hämta på dagis så jag tar mig upp tillslut.
Ikväll blir de prom med Nina för jag behöver frisk luft och röra på mig lite. Och min rygg har mått superbra av alla prommisar vi lyckats med. :D

Hade middagsgäst av Natalies farfar. Natalie spelade "Allan" som vanligt och var världens lyckligaste! Hon älskar verkligen när vi får besök!! Nu bygger hon lego och leker. Sötungen!!!
Imorse efter besöket med henne på VC så hade ju farbror Dr lyssnat på henne. Då sa hon:
Mamma, doktorn lyssnade på min bebis i magen.
Härliga unge! Hon har ju varit med mig på MVC och lyssnat på lillen i magen 2ggr så fantasin kom igång. Försökte förklara.. men hur lätt är de? ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha vilken plutt, så hon tänker att det blir snart två bebiar i familjen ;) syns snart!

2011-02-08 @ 19:03:39
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0