vanlig tisdag.

Brrr. -29 idag, sved på kinderna när jag gick till dagis med Natalie. Nu inne och har satt på kaffekokaren. De är en efterlängtad kaffekopp! Har sovit dåligt i flera nätter nu. Vaknar av mig själv och kan inte somna om hur mycket jag än försöker.. Så är inte så pigg och glad när Natalie vaknar före fem på morgonen. Jag vet att hon är sjukt trött för hon är grinig och ligger och skruvar sig i vår säng... Hmm. Säkert stör någonting henne, hon har fått lite mer eksem senaste dagarna igen så de kan vara de också.

Har varit trött varje kväll nu så ögonen har lagit igen före åtta. Måste föröska vila mig till rätta idag, imorn ska jag faktiskt jobba. :D Ska bli så skönt!! Då får jag någonting att göra...


Igår shoppade jag lite grejer, ett par galonisar att ha på dagis när de nu blir vår.. En finstickad "pippi-stuk" babytröja, kläder till lördag och baslinnen. Sen hittade jag ett fynd på lindex. De var ett 10kr läderarmband!! :D Och mitt Miss Sixty smycke passade på det. (har inte haft på mig de på över ett år när de andra gick sönder.)Precis vad jag behövde.
De är sjukt men alla vårkläder har typ kommit in på butikerna så måste nog testa vilka kläder hon kan ha... för snart är de slut.
Åt lunch med Annika och tog igen lite surr vi inte fått på länge. Så de var supertrevligt.

Hemma idag.. längtar till kylan är över. Är kanske bara någon dag kvar nu..
erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0