Torsdag och evig kyla

Försökt att hålla igång idag för att se hur de går nu när man inte kan vara ute.

Bakat tre sorter nu till kalas
Dammsugit
Skurat
Tvättat
o handtvättat (vilket jag aldrig gör)

Känns bra att jag fick endel gjort, skulle behöva städa Nattis rum och byta i lite sängar. Om kroppen orkar kanske jag fortsätter ikväll. Har förstått idag att dammsugning inte är min grej. Denna ischias dyker upp så fort jag tittar på dammsugaren. :P Svårt att låta bli sånt när jag ändå är hemma.
Saknar jobbet lite för börjar som bli rastlös men saknar nog jobbarkompisarna mest! Ska pröva att jobba nästa vecka. :D
Hoppas de går bra.

Snart ska jag hämta Nattis och hon ska få vara ledig imorn med mig.. vi får hitta på lite inne aktiviteter.
Trist bara med detta kalla väder. Jag kollade YR nyss och dom lovade kallare fredag och ännu kallare lördag och superkallt söndag. Vilken toppen helg vi kommer ha! :P

Chip o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0