Sjukskriven.

Sjukskriven i två veckor. Jag håller mina tummar hårt att jag kan jobba sista månaden sen innan graviditetspenningen börjar. Jag håller ju tummarna att jag får den bara FK ringde mig idag och ställde några dumma frågor så vem vet vad dom hittar på. Kanske inte får den beviljad. Men har samma jobb med samma förutsättningar?! Så konsitgt om de inte blir beviljad nu?

Igår var jag en sväng på jobbet o lämnade in papper o sånt. Då hade S en jättebra ide att jobba lite kortade pass så som 8-14, då man känner sig som piggast! Så blir de så sen så kommer jag fixa de galant. Men ska vänta och se så bara ryggen blir bättre.

Idag ska jag ringa ang. Natalies hosta igen, Guu vad less dom kommer vara på att se mig igen på VC!! Tycker de blivit många besök nu på kort tid. :P
Sjuklingar...

blöjbyte dags!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0