dittodatt

Åhh hade en underbar dag på badhuset där jag låg o flöt omkring med magen. Var såå skönt för ryggen i den varma barnpoolen. Natalie var som en liten tok och åkte rutshkana tusen ggr och hamnade under vattnet någon gång men fortsatte bara springa omkring med de uppblåsbara-armarna runt hennes armar. Utan dom hade hon nog druttat många gånger. Helt slut tjej somnade på vägen hem t.o.m. :D 

Hennes hosta håller i sig så kommer nog bli ett till läkarbesök för henne snart. Hon hostar så inte hon eller övriga familjen får någon sömn. Var vaken mellan 00-03 inatt. Jobbigt. Hostade hon inte så sparkade bebisen eller så snarkade Danne o så hade jag molande ryggvärk i ländryggen. 
Blir nog att vila en liten stund idag.

Har fått en läkartid kl 10 idag så får se vad han säger till mig. Försöker få tag i min sjukgymnast också så jag kan få lite behandling kanske. :P
Ibland tänker jag: Nu är de nog bra igen.... Men jag behöver bara böja mig en gång för att bli påmind om smärta. :( Ibland får man tycka synd om sig själv också. 

Tur att Natalie sköter sig mycket själv och leker för sig själv nu på morgonen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0