CRASH

Dammsugning får jag leja över till Danne. Fy så ont jag fick igår.. Kämpade att hålla tårarna borta, men kunde knappt gå...
Nog ska man ha otur.. Tror denna lilla bebis har fått för sig att ligga under naveln tills den ska vända sig så de kickar och boxar mig på kissblåsan hela tiden och de känns VÄLDIGT obehagligt!!
Kom just på att ingen barnmorska eller doktor har ringt mig ang förra provet jag tog, undra om dom glömt mig eller om de bara var bra kanske? :P

Idag är jag ledig med gumsan och hon är överlycklig och trött. Så vi myser idag här hemma under varma filtar. :)
Tog oss idag till ICA och helghandlade samt köpte playdo och ett set tillbehör till henne för jag antar vi kommer sitta inne resten av helgen. Blir en bak och pysselhelg kanske. :D

NU SKA JAG LÄGGA VED I BRASAN...

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad mysigt det ser ut med elden, vi får verkligen hoppas att det vänder snart och blir varmare ute. Nå konstigt är det än med datorn. Rutan med det konstiga meddelandet är borta, men vi får inte ut skivan. ibland snabb sen slö.Måste få er hjälp sen. Kram till hela familjen. Lena

2011-02-18 @ 15:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0