Vardagen är tillbaka

Påskens ledighet var över.
Känns lite tråkigt ifrån att ha hela familjen hemma med mig till att nu vardagen startat och de står jobb och dagis på schemat.
Vi drog igång med en tripp med Nina, Gustav och Lovis till storforsen fredag till lördag. Vi hade de helt underbart med sol och grillning samt inga måsten. :P


Vi hade lite incidenter under resans gång med glömd frukost-mat så vi fick "oturen" att äta mumsig hotellfrukost istället samt så glömde jag lunchen till dag2 när vi checkade ut från stugan men den snälla personalen lät oss hämta våra burgare. Hiihii. Mycket skratt och våra söta små damer älskade stuglivet när dom bara kunde springa fritt och busa överallt. :D

På lördagen åkte vi till prästholm och sov över hos Natalies farmor och farfar. Efter go-mat och mycket sömn bar de iväg hemmåt för att pusta ut och tvätta all tvätt. :P Måndagen pysslade vi på hela dagen ute på gården. Oj vad grönt de blir när krattan är i farten!! :D Innan maj är slut kommer ju allt vara grönt och fint. Under eftermiddagen dök min mamma och pappa upp och vi grillade på kvällen. MYSPYS!

Påsken tog nästan kål på mig och igår hade inte en rullator varit fel när jag skulle ta mig till sängen :P Hade sjukt ont i rygg och fogar! Idag ska jag till barnmorskan och ska lämna prover samt lyssna på hjärtljudet. *längtar* de känns som en evighet sen sist. 3 veckor kvar idag!

Vår helg har alltså bara varit hela underbar!! Längtar till sommarledigheten med familjen nu.. trotts köksbygget. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0