VAB

Vård av sjukt barn - idag

Danne blev akut dålig när jag skulle gå genom ytterdörren! Blev hemma idag... Hade som sett framemot att ta mig ut ut huset trotts denna kyla. Men men de är ju inget att göra något åt. Ska se till nu så Natalie får i sig mat idag så hon kan bli frisk och kry istället.. Så hon också får gå på dagis och leka med Ebba som börjat där nu. :D

Annars så formaterade vi om hela datorn igår, facebook-viruset som spred sig snabbare än jag hann blinka förstörde allt! Alla bilder, alla program, spotify, bankid....RUBBET! Nu är de bara att försöka samla av de man sparat på extrafilm och fudji...och kanske några bilder från bloggen. Tur att de finns iaf. Ni som har bilder som ni tror jag vill ha maila gärna dom. Bilder är oersättliga! Samt hade jag gjort en ifolor bok från Natalies födelse fram till 8 månader.... Känns så surt att den är borta. Hade precis tänkt tanken att göra klart den och beställa. SUCK SUCK SUCK! Säger jag bara.

Nu vet ni hur min dag ser ut.

Kram en gång till.


Kommentarer
Postat av: Maria

Nej vad tråkigt med datorn och alla bilder=( Jag har några bilder på Nathalie om du vill ha. Men de är lite väl stora för att maila. Msn kanske?

2010-02-17 @ 12:09:07
URL: http://nobbans.blogg.se/
Postat av: Amelia

de låter som att de är lite tråkigtheter i huset just nu :( hoppas ni alla blir friska och att de löser sig med datorn :) krya på er! Kram

2010-02-17 @ 18:41:46
Postat av: Nina

fan vad jobbigt med virus!

jag måste verkligen bränna ner alla bilder innan det händer oss..



vi har gjort en sån där fotobok med över 300 bilder, blev lite dyrt men riktigt kul att ha :)



jag har tagit på mig att jobba på willys i piteå nästa söndag så kan nog inte festa på lördagen, ev. kommer vi förbi en sväng ändå så kan jag köra :)

2010-02-17 @ 20:32:21
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0