Fredag och på bättringsvägen.

Alla är uppe på benen. Feberfri, magsjukefri! Jag låter lite som en whiskey-drickade fyllis bara. :P Men de har jag ju gjort ett bra tag nu.

Tänkte ladda upp lite nya kort idag. :) Lillan sover så jag och Danne nördar vid var sin dator. Idag är min lediga dag och vi tänkte åka till svärmor och hälsa på. Vi har inte kunnat åka när vi legat sjuka hela tiden men nu!! Svärfar har åkt till kambodja och kommer hem på fredag så hon är ensam hemma. Vet själv hur jobbigt de är om Danne skulle åka bort (nu har jag turen med mig där, han är nästan alltid hemma. Går att räkna på en hand hur många gånger jag sovit utan honom). Så vi handlar lite i Råneå sen åker vi till prästholm när Lillan fått sova. Imorn ska jag jobba 11-15, ett skönt pass på helg. Hoppas de kommer mycket folk så tiden springer iväg. :D Längtar faktiskt ut ur sjukstugan nu... vill MER ÄN GÄRNA åka till jobbet där jag har superbra arbetskamrater!

Tycker de är så sjukt viktigt att trivas med arbetskamraterna på jobbet om man inte gör de så förfaller allt. Även fast jobbet är bra så går inte allt ihop. Tyvärr förlorande vi senaste Jysk tävlingen med några ynka poäng, men NÄSTA gång tar vi dom så vi också får åka på en resa till utlandet! :)

Nina inspirerade mig till att shoppa på HM... Så detta hittade jag till stumpan inför sommaren 2010

Capribyxor i rosa, lime och turkos. En Hello Kitty tröja och Klänning såklart. Sen den söta lila tunikan, ville ha den i vitt också men såklart var den slut! :( Ska kolla om jag hittar samma i stan. :)


Lite blandat man fångat detta år. :D Sjuklingen som vilar med pappa i soffan, en liten hiphoppare, den coola ödlepyjamasen, pulkåk, hjälper till att skura, och dagis tjejen med rygga!

Tycker vi varit dåliga på att fota. Ibland glömmer man som bort de.

Nåja, Nu laddar jag och kurerar oss inför nästa lördag då de smäller av med lite fest. Både jag och Danne fyller år och önskar som present att alla nära vänner kommer på fest hos oss!! Välkomna! JPPI!!

Nu ska jag njuta av en till kaffekopp och tysnaden. Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Nina

åh jag skulle också beställt capribyxor! var sugen på den rosa klänningen men gustav tyckte lovis var för liten för en sån?haha

den turkosa hello kittyn har hon redan, har en känsla av att de kommer vara rätt lika klädda på dagis hehe



2010-02-19 @ 20:42:42
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0