Bakdags och kalasdags.

Igår bakade jag mockarutor, rulltårta och en lite misslyckad toscakaka. :D Måste ju ha något att bjuda på när mamma, pappa, svärmor och svärfar samt alla syskon kommer. Har som förträngt att jag och Danne faktiskt fyller år, vill som stanna på 25 gärna. Är en toppen ålder tycker jag 26 låter så mycket mer gammal. Usch!!

Idag ska tjejtrion på stan och shoppa till helgen! Jag, Malin & Annika ska luncha och gå på stan en sväng. Får se om man får se Lucas eller om hon lämnade honom med Britt. Hade varit kul ändå att mysa lite med han. :) Nu när vi varit inlåst och isolerade ifrån omvärlden så blir de så länge sen man sågs.

Danne är och lämnar Natalie på dagis idag. Får se hur de går nu när hon varit sjuk så länge. Hoppas hon orkar med deras tempo.

Uppdaterar vad jag hittat för fint sen. :D
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Nina

vi var också på stan idag en sväng efter jag slutat, är sååå shoppingsugen men köpte bara presenter och inget åt mig själv, det kliar i fingrarna :D



hittade du nån bra outfit och fick du goas med lucas? :)

2010-02-23 @ 18:28:39
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0