Rena element, hur??



Behöver sova. Fick sova till 06 idag, Nattis tog sovmorgon.
Behöver städa. Har börjat iaf, men oj så tungt!

Igår var jag, Danne, Natalie, (nattis) mormor, (nattis) morfar, MIN bror, Charin & Macko på marknaden och lunchade på stan. Jag hittade en ny börs och illrosa ploppar till öronen samt köpte jag nån fejk tattoo till Macko... MYs!!

Idag är Danne ute på Kallaxön igen och jag är hemma med Natalie. Jag försöker iaf städa lite för Natalies mormor & morfar kommer imorn och då blir de full fart med bygget och mys med goo mat och sånt. Dom ska sova över någon natt... PERFEKT BARNVAKT på morgonen. Tiiihii. Äntligen sovmorgon!

Ps. hur rengör man gamla element smidigast?? Ds.

Kommentarer
Postat av: Amelia

Hon är verkligen världens sötast :)

2009-07-08 @ 11:50:07
Postat av: iricha

hiihii. tack tack. :D

2009-07-13 @ 06:51:23
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0