Bravader på havet

Ja när jag och min kusin Linda hockar ihop så händer alltid något. Jag, Danne och Natalie besökte haninkari från tisdag till onsdag. Hon är här från London med sin engelskman Steve, så engelskan har satts på prov. Men jag blev faktiskt förvånad över hur bra de gick =P De blev lite av varje som: 

Vattenskidor (kom ej upp, tusan också!!) (inte Danne heller... ps. repet gick av 2ggr) Haha!!  Kan ha berott på att 3st åkte före han.
Ring efter båt (assssskul)
Skogsprommisar
Bastu med rispiskning (skumt)
LITE vin
Dans & Sång


NU ASTRÖTT. Sov klockan runt men nu är jag seg.... ojoj de blir kanske bättre imorn. Trist bara med detta sommarväder.

Idag handlade vi lite på storheden sen har vi busat här hemma med vår tokiga sötunge!

Börjat skriva packningslista för hela familjen. Men ska inte packa för mycket för de är ju shopping som gäller också för oss. Tiihii. Efter trav vinsten har vi lite extra att göra av med. JIPPI!

I helg blir de nog lite RISK och mys. Hoppas solen kikar fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0