Ifolor

EN KUL GREJ

Så kul att ladda hem ett program så du kan göra din egna fotoalbum. Pröva! Sitter och pysslar med det varje kväll nu, gör en lite bok till Natalie såklart.

www.ifolor.se



Sen finns de easy och expert, VÄLJ EXPERT! Detta är verkligen en kul grej att göra när du har lite tid över. =D



Stan igår!
Jag råkade spendera lite. Köpte ett par jeans leggings, sååå sköna! =D Sen fick stumpan en body och sen hade ju P.O.P. REA, 70%, nästan att spara pengar. Haha!! Köpte till sommaren två stycken t-shirts och en kofta.
Babysång kl 14.00, Natalie var jättesnäll och satt och lyssnade hela halvtimmen. (dock tror jag hon var lite loj av vaccinationen)

När vi kom hem så hade hon lite lite feber och de var bara mamma som gällde, ingen fick ens peta i henne så vart de bara grin och gnäll. Natten gick sisåsär.... lite orolig sömn.

Idag är vi hemma och återhämtar oss, ska städa och pyssla på med ifolor-boken. =D På tal om renovering... Hallen är målad och klar nu ska vi montera in allt, ska fota snart allt som jag lovat tidigare.

Snart fredag, helt sjukt fort veckan har gått.  JIPPI, Danne blir ledig!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har också köpt jeans-leggings, två par. Är ju helt perfekt för jag ids inte lägga ner pengar på jeans som jag inte kan ha sen , om man nu blir av med mamma-kilona ;) trevlig helg!

2009-02-05 @ 10:40:09
URL: http://girls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0