Hate mensvärk!

Fy vad jag har fått mensvärk efter Nattis har kommit. Jag har mensvärk före ägglossning, under ägglossning, före mens & under mens. AAAAJJJJ!!!
Vad är bäst, spiralen eller piller?? Vill egentligen inte...men jag måste nog.

Bra betyg
Fem E:n får öppet hus i Råneå. Oj jag hade nog lite fördommar mot Råneå....bara för att de är Råneå men oj så fel jag hade. Jättemysigt med lek med barnen före, då hinner man bekanta sig med alla och sen en halvtimmes sång med marackas och trummor! Efter de bjöd dom på kaffe, smörgås och kaka. Mysigt!!!!!!!!

Kylan fortsätter! Imorn kväll ska de iaf inte vara lika kallt och vi kommer inte behöva gå i sockar, tjocksockar, långkallingar, byxor, linne, tröja, kofta.... Vi har lite problem med värmen om jag säger sååå.. Nattis hade dubbla kläder igår och idag. BRRRRR!
Danne är så less också, märker de på honom. Imorse sa han: älskling vi kan inte bo såhär.

Hur kan människor köpa ett hus och inte ta hand om de. Om dom före hade tagit hand om huset så hade detta aldrig varit ett problem. Men när Danne köpte huset så under första vintern så var de sjukt kallt. Om man ställde ett vattenglas på golvet så frös vattnet. =P Helt sjukt. Nu har vi tilläggsisolerat längst ner runt huset och bytt ut alla gamla rör till nya... så de börjar ta sig men är inte riktigt klart än.

Nattis verkar trött idag... hon är redan inne på sin tredje nap timme. =) Skönt för då kan jag vila och ta hand om min jäkla värk. Imorn ska jag, Nattis och svärmor på stan, Annika ska nog möta upp oss också. Vi måste inhandla lite till dopet som närmar sig med stormsteg..
Den 28 februari kl 14.00 ska hon döpas i Gammelstadskyrka. Vi har bjudit alla nära i familjen... ska bli riktigt mysigt att fira denna dagen. Vi passar också på att fira våra födelsedagar (26/2 Danne 28 bast, 1/3 Erica 25 bast) Fy vad gamla vi börjar bli...*hjälp* Efter dopet har jag och Malin planerat lite vin dricka tror jag. Kanske utgång också.... =P Hoppas du fortfarande är på.
 

Nu ska jag nog hjälpa Danne och studera lite trav! Ha de bäst alla bloggläsare!!!

PS. Blev bjuden på "kläm & känn Party" på lördag, efter många om och men så har jag bestämt mig att åka, joo min första ensamma kväll utan Nattis, *hjälp igen* Lite vin blir de nog också, men skippar utgången... DS. Tackar Sofia för att du drar ut mig, de behöver jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjoho!! kolla in den här sidan =)http://tendency.blogg.se/2008/november/random-light-beskrivning.html

2009-02-22 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0