1000 saker att göra.

Vet inte var våra veckor tar vägen. De säger bara svisch så är den över och de blir måndag imorgon. Vi flänger och far och ändå så har man glömt vad man gjorde.
I veckan har jag, Annika, Liam och Natalie setts 2ggr, shopping och lunch i Persön.
Markus, Fredde, Charin, Pappa, Mamma...har hälsat på. Och Macko har varit 2ggr... Han får en bara att bli full i skratt hela tiden! Vi kastade flygplan... röjde runt i lekparken och jag som inte varit där på 15år, åkte rutschbana, klättrade i nät & på klättervägg, sprang hinderbana & labyrint. Ja man kan säga att mina ben bar mig inte på kvällen. Jag var helt slut. Detta var väll bara en försmak på vad som händer om något år. Sen bakade vi ca 70 bullar! MUMS!!
Marcus var med från början till slut. En proffsbagare!!

Idag ska vi till långsjön för att hälsa på Daniels farmor, vi har inte varit där sen maj förra året så de är verkligen dags satt åka. =D

NATALIE
Lilltjejen har varit på BVC nu. Väger 9500g är 73,5cm lång. En tjej som följer sin egen kurva. Nu är nätterna bättre hon somnar ca 18.45 varje kväll och sover till 05.00, då äter hon välling och sen somnar hon om till sju oftast (eller sex). Men oj vilken skillnad att få sova lite mera.Tänderna kommer!! Hon har två stycken nere och så får hon nu 4st uppe samtidigt! Stackars liten.
Hon är på G upp och gå nu. Hon kryper på alla fyra och ställer sig upp mot precis allt.

Så vi har skaffat henne en ascool störtkruka! ;)

 

Shoppingen i stockholm glömde jag lägga ut. Hittade lite prylar. Samt massa kläder till Natalie.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0