the city..

Idag åker jag in till stan! Annika ville ses och äta lunch hos henne.
Jag tänkte hinna köpa en liten present till Lena idag...
men vet inte vad jag ska köpa. Danne hade ingen aning. Så
nu får jag vara lite kreativ och hitta på något. Hmmmm....

Messat med Malin imorse hon kanske hakar på... De skulle vara kul!
=D
Ikväll kommer kanske värmen igång i huset. Danne har kämpat på varje
kväll nu. Jag kanske får besök av liten bebis i veckan och då ska
de vara klart har jag sagt. Hihi!!!

Snabb uppdatering. Ha en underbar dag!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, bloggar är bra på det sättet =) Ha ha, ja det känns som att det var nyss man tog studenten, men samtidigt känns det som man hunnit med så mycket sen dess. Det var en väldigt rolig tid måste jag erkänna ;)

2008-09-09 @ 19:05:50
URL: http://zpray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0