Ständigt hungrig.

Magen kurrar jämt, tar Biet all mat eller....?
Har kokat ägg så ska göra en rejäl frukost idag =P
Igår messade Annika, så jag åkte dit och höll lite
sällskap de är ju så grymt svårt att veta vad man ska
våga göra dagarna när den verkligen kan komma
närsomhelst. =D Så vi käkade lunch och fikade...Surrade
lite om förlossning o sånt. =P

När jag kom hem så lagade jag middag och sen drog jag igång mina sista krafter.
Jag har dammtorkat nu hela huset så idag tar jag nog golven.

Nu har jag sålt min kära pärla Audin...Nu måste jag fort köpa ny bil.
Så på måndag ska vi kika in några intressanta. Bara någon har
tid att följa lilla okunniga jag. Nu har vi snart allt. Kombi, hund och hus!!
Snart kommer vår kära familjemedlem också.=D
Ihelgen blir de mamma och pappas flytt, spännande som tusan..Annars
rätt så lugnt tror jag, lite småpyssel kanske.

Nej måste kila och äta nu!!! Är så grymt hungrig. Ha en superskön helg.

De ska vi ha!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0