Längtar efter biet!

Halloj, jag måste ju säga att Lilla Alicia som jag var och besökte igår måste vara världens snällaste bebis. Hon är såå söt, jag skulle kunna titta på henne i en evighet. =D Vi var hemma hos Sofia, Micke & Alicia på Tuna, fikade och lekte med Alicia var min dag igår. Herreguu, vad jag börjar längta efter en liten nu.

Lilla bebisen i magen kickar och trycker i mitt högra revbenen. De är nog rätt så trångt inne i magen nu, Ibland tror jag att Biet trycker på något speciellt organ eller sparkar uppåt i mellanjärdet....så jag får en fruktansvärd illamående.

Handlade frukostmat igår, var hos mamma och fick massa prylar igen. Idag ska jag verkligen försöka städa lite. Hoppas städlusten kommer efter frukosten (troligtvis inte).

(igår hade ingen bebis kommit från Annika, idag är hennes BF-dag) =D


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!



Kikar in på din sida och tänkte passa på att skriva några rader till dig. Förstår att nu längtar till den stora dagen men nu är det inte så länge kvar. Jag ska försöka hinna hälsa på dig snart när jag kommer ner till Luleå.



Ha det så bra! Kram

2008-09-25 @ 10:11:28
URL: http://nettanb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0