Kinderöveraskningen är hemma med mig!

Nu är de dags för mig och lilla kinderöveraskningen i magen att vara hemma och ställa allt i ordning. Jag jobbade sista dagen igår. =D
Jag har massa projekt på G, får se hur länge allt tar. Har ju ganska länge på mig. Nu på onsdag är de prick TVÅ månader kvar till bebisens BF-dag. Ibland är de lite overkligt att jag, danne & lilla biet ska bli familj. Fira första julen tillsammans osv.
Jag tycker magen står still men lägger in en liten bild iaf.



Idag ska jag pyssla på med lite städ och lite i renoveringen... Men Annika kommer hit ut idag så jag får en liten vilopaus. =D

Nu är vaggen bäddad också....


Nu kan lillen komma ifall den vill.. De känns bra att jag är redo ifall de skulle hända något före.. men oftast får jag väl räkna med att gå övertiden. De ända possitiva med det är att vi måste ha klar toaletten och tvättstugan. Men i veckan har vi bestämt att lägga på ett KOL!!!!

Ha nu en underbar dag!! Kramaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0